czwartek, 2 czerwca 2016

W hołdzie rodzicom uzdolnionych dzieci.

Tak to jest, że zostałam obdarzona 3 talentami, które przyszły na świat razem z moimi córkami. Cieszę się, że zostały wcześnie odkryte, dzięki czemu od najmłodszych lat mogą realizować swoje pasje.

Najstarsza śpiewa z coraz większymi sukcesami- ten rok był bardzo obfity w nagrody, a chyba najważniejsza z nich to kwalifikacja do finału konkursu "Wygraj sukces". Finał 09.06.16r.- trzymać kciuki, proszę :)
Średnia tańczy w dużej formacji disco, street dance, show dance- Pech Opole. Wytańcowali w tym roku Mistrzostwa Polski i na Mistrzostwa Świata jadą na Sardynię. OMG! Dziecko także umuzykalnione, śpiewa, ale myślę, że najlepiej się w tańcu odnajduje.
No i ostatnie multitalencie!!! Śpiewa, tańczy (w tym samym zespole, co średnia), recytuje, konferansuje, aktorzy- no multikulti :) I też z sukcesami! W tym roku dojrzała do śpiewania na scenie i z konkursów z medalami wraca!

A co ze mną?
Śpiewam w samochodzie, tańczę na imprezach, recytowałam jak byłam mała, legginsy zszywam...bo muszę, nie dziergam, nie szydełkuję. Ale może chciałabym jakąś pasję rozwijać? Może akurat drzemie we mnie talent baletnicy? Za późno? No to może chociaż grać na czymś?Hmm...

Niestety. Jak się ma 3 talenta w domu, to ktoś musi robić za szofera, menagera, stylistę, fryzjera. Jeżdżę ciągle, kuce zaczesuję, sukienki prasuję, czasem i do fryzjera zawożę. I czego mi brakuje?
C Z A S U!!!

Kalendarz zapisany z góry do dołu, pomiędzy występami, jeszcze gdzieś upchnąć lekarza, imprezy urodzinowe (wszystkie 3 maj i czerwiec, no + moja), urodziny koleżanek, rocznicę komunii, eskaes, angielski. Ja też mam terminy. 2. Fryzjer i kosmetyczka. Udało się logistycznie plan na czerwiec ustalić! Wow! Brawo ja!!!

Rodzice Multitalentów!
Solidaryzuję się z Wami, trzymam kciuki za Waszą pamięć, logistykę, sprawne szybkie auto, brak korków, wygospodarowanie czasu dla siebie!

I jak to wczoraj wyczytałam, utrzymanie 3 dzieci  do 18 roku życia kosztuje coś ok. 400 tys. zł, także tego, może chociaż niech w nagrodach rzeczowych nam to wynagrodzą! Tylko po co mi 15-te słuchawki? Allegro?

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz